TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Başvuru Bilgilendirmesi
Bu bilgilendirme, Pasinor müşterilerinin haklarını koruması ve uyuşmazlık durumlarında başvuru süreçlerini öğrenmesi için hazırlanmıştır.
Başvuru Hakkınız
Değerli bireysel müşterimiz, sunduğumuz hizmetlerden kaynaklanan bireysel nitelikli (ticari faaliyet kapsamına girmeyen) herhangi bir ihtilafınızla ilgili, uyuşmazlığa konu işlem veya eylemin gerçekleştiği tarihten itibaren en geç 2 yıl içinde Pasinor Finansal Teknoloji Anonim Şirketi'ne yazılı olarak başvurabilirsiniz.
Başvurunuz, başvuru tarihinizden itibaren 20 gün içinde yanıtlanmamışsa veya verilen yanıtı yeterli bulmadığınız durumlarda, yanıt tarihinden itibaren 60 gün içinde TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvurma hakkınız bulunmaktadır.
Başvuru Süreci
TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Başvuru Formu, aşağıdaki bağlantıdan veyawww.todeb.org.tr adresinden erişilebilir. Başvuru formunu ilgili alanları doldurarak ve gerekli belgeleri yükleyerek elektronik ortamda iletebilirsiniz.
Yararlı Bağlantılar
TÖDEB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvuru hakkında tüm detaylara ve Bilgilendirme Broşürüne aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz:
İletişim
Başvurunuzla ilgili sorularınız için[email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.